11 de Març - 9 h
firaReus, Centre de Fires i Convencions
Reus
La jornada del màrqueting i la
comunicació dels insaciables
5 hores alimentant-te dels millors experts de màrqueting i comunicació
Compra la teva entrada

Dirigeixes
una empresa
Et dediques al màrqueting
o a la comunicació
Estudies màrqueting
i publicitat
Ets, simplement,
INSACIABLE

Segueix-nos a:

... al Branding Day quedaràs saciat. Els grans experts del món de l’empresa, el màrqueting i la publicitat t’alimentaran amb els seus coneixements i experiències. Líders de marques de renom internacional t’ajudaran a fer créixer el teu negoci i a estar al dia de les últimes tendències en branding i comunicació.

No et quedaràs amb gana!
Compra la teva entrada

Carta de
PONENTS

Andy Stalman
Conegut com Mr. Branding. Expert en identitat i branding
INFORMACIÓ
Emiliano Perez Ansaldi
Soci i Director de Marketing Online de Vital Innova
INFORMACIÓ
Raquel Fructos
CEO de The Smart Bubble
INFORMACIÓ
Mónica Díaz-Ponte
Managing Director de Digital Addiction i especialista en Inbound Màrqueting d'ESIC
INFORMACIÓ
Fernando Beltrán
Expert en naming. Fundador i Director creatiu de El Nombre de las Cosas
INFORMACIÓ
09:15
EN L'ERA DIGITAL NO HI HA MARQUES GRANS I PETITES, HI HA MARQUES RÀPIDES I LENTES


(Ponència en castellà)
10:15
SI VOLS TREBALLAR DEMÀ, ÉS MILLOR DIR ADEU AVUI


(Ponència en castellà)
10:45
NEUROBRANDING PER A LES MARQUES SEXIS DEL FUTUR
Descobreix com el cervell interpreta una marca. Aprèn com enamorar la teva audiència. Aconsegueix crear l'efecte ‘wow’ amb la teva marca. Aplica 10 neurohacks en la teva estratègia avui mateix.

(Ponència en català)
12:15
QUÈ ÉS (DE VERITAT) EL branded content? MITES I VERITATS


(Ponència en castellà)
13:15
EL NOM DE LES COSES. QUAN EL NOM MARCA LA DIFERÈNCIA
Per designar una empresa s'ha de partir de zero i examinar tots i cadascun dels factors que incideixen en la mateixa: des d'un coneixement exhaustiu del camp de joc comercial i social, fins al lèxic, la semàntica o la poètica de les paraules que constitueixen la base d'aquesta professió. El poeta, empresari i pare de noms com Opencor, Rastreator, Aliada o Amena, Fernando Beltrán, ens descobrirà la importància del naming per a les marques.

(Ponència en castellà)
Andy Stalman
Conegut com Mr. Branding. Expert en identitat i branding
INFORMACIÓ
09:15
EN L'ERA DIGITAL NO HI HA MARQUES GRANS I PETITES, HI HA MARQUES RÀPIDES I LENTES


(Ponència en castellà)
Emiliano Perez Ansaldi
Soci i Director de Marketing Online de Vital Innova
INFORMACIÓ
10:15
SI VOLS TREBALLAR DEMÀ, ÉS MILLOR DIR ADEU AVUI


(Ponència en castellà)
Raquel Fructos
CEO de The Smart Bubble
INFORMACIÓ
10:45
NEUROBRANDING PER A LES MARQUES SEXIS DEL FUTUR
Descobreix com el cervell interpreta una marca. Aprèn com enamorar la teva audiència. Aconsegueix crear l'efecte ‘wow’ amb la teva marca. Aplica 10 neurohacks en la teva estratègia avui mateix.

(Ponència en català)
Mónica Díaz-Ponte
Managing Director de Digital Addiction i especialista en Inbound Màrqueting d'ESIC
INFORMACIÓ
12:15
QUÈ ÉS (DE VERITAT) EL branded content? MITES I VERITATS


(Ponència en castellà)
Fernando Beltrán
Expert en naming. Fundador i Director creatiu de El Nombre de las Cosas
INFORMACIÓ
13:15
EL NOM DE LES COSES. QUAN EL NOM MARCA LA DIFERÈNCIA
Per designar una empresa s'ha de partir de zero i examinar tots i cadascun dels factors que incideixen en la mateixa: des d'un coneixement exhaustiu del camp de joc comercial i social, fins al lèxic, la semàntica o la poètica de les paraules que constitueixen la base d'aquesta professió. El poeta, empresari i pare de noms com Opencor, Rastreator, Aliada o Amena, Fernando Beltrán, ens descobrirà la importància del naming per a les marques.

(Ponència en castellà)

Si tens dubtes, contacta amb nosaltres

Ubicació
Fira de Reus