5 de març, 9.00 h
Auditori CCIB Fòrum
Barcelona
La jornada del màrqueting i la
comunicació dels insaciables
Alimenta't dels millors experts en màqueting i comunicació
Compra la teva entrada

Dirigeixes
una empresa
Et dediques al màrqueting
o a la comunicació
Estudies màrqueting
i publicitat
Ets, simplement,
INSACIABLE

Segueix-nos a:

... al Branding Day quedaràs saciat. Els grans experts del món de l’empresa, el màrqueting i la publicitat t’alimentaran amb els seus coneixements i experiències. Líders de marques de renom internacional t’ajudaran a fer créixer el teu negoci i a estar al dia de les últimes tendències en branding i comunicació.

No et quedaràs amb gana!
Compra la teva entrada
AQUÍ

Carta de
PONENTS

Toni Segarra
Director creatiu i soci fundador d’Alegre Roca
INFORMACIÓ
Èlia Guardiola
CEO de Serendipia by Èlia Guardiola. Referent internacional en màrqueting emocional i storytelling
INFORMACIÓ
Jordi Urbea
Senior Vice President d'Ogilvy Spain i CEO d'Ogilvy Barcelona
INFORMACIÓ
Oriol Villar
Director creatiu
INFORMACIÓ
Fernando Beltrán
Expert en naming. Fundador i Director creatiu de El Nombre de las Cosas
INFORMACIÓ
Liberar el talento.
En un món en transformació profunda i urgent, la necessitat de talent és, com sempre ha estat en etapes com aquesta, imperiosa. Però la majoria de les estructures existents s'han convertit en espais estrets i rígids que impedeixen que el talent s'expressi. És urgent alliberar-lo.

(Ponència en castellà)
Storytelling. Comunicar a través de las historias para mejorar el branding de tu marca.
Les històries enganxen, fan que l'usuari se senti identificat, emocionen, motiven, i venen. En aquesta conferència descobrirem com d'important és comunicar a través de les històries, els punts claus per crear l’storytelling de la nostra marca personal i corporativa, i com passar de l'storytelling a l'storyexperience. Benvinguts a l'Era de la Humanització, l'Era Emocional.

(Ponència en castellà)
Sexy Little Numbers: El poder de les dades per a transformar les marques.
El màrqueting i la publicitat del segle XXI ja no van de targets, sinó d'impactar de forma personalitzada i diferent, en el moment i lloc adequat, a cadascun dels consumidors o potencials clients. En aquesta ponència descobrirem, amb casos reals, quin és el poder de les dades per a poder transformar negocis.

(Ponència en català)
L'Ànima de les Marques.
(Ponència en Català) A través d’una proposta rellevant, la direcció creativa pot ajudar una marca a establir una connexió emocional amb el públic, que garanteixi una relació justa i duradora. En aquesta conferència descobrirem com aconseguir-ho, de la mà d’un dels directors creatius més reconeguts del nostre país.

(Ponència en català)
EL NOMBRE DE LAS COSAS. CUANDO EL NOMBRE MARCA LA DIFERENCIA.
Per designar una empresa s'ha de partir de zero i examinar tots i cadascun dels factors que incideixen en la mateixa: des d'un coneixement exhaustiu del camp de joc comercial i social, fins al lèxic, la semàntica o la poètica de les paraules que constitueixen la base d'aquesta professió. El poeta, empresari i pare de noms com Opencor, Rastreator, Aliada o Amena, Fernando Beltrán, ens descobrirà la importància del naming per a les marques.

(Ponència en castellà)
Raquel Fructos
CEO de The Smart Bubble
INFORMACIÓ
Guillem Gallego
Chief Marketing Officer de Desigual
INFORMACIÓ
Kirsten Haack
Head of Business a Rosàs
INFORMACIÓ
María Jesús Espinosa de los Monteros
Directora de Podium Podcast i Podium Studios
INFORMACIÓ
Adrián Ballester
Cofundador i Community & Brand Manager a Mazinn
INFORMACIÓ
Neurobranding para las marcas sexies del futuro.
Descobreix com el cervell interpreta una marca. Aprèn com enamorar la teva audiència. Aconsegueix crear l'efecte ‘wow’ amb la teva marca. Aplica 10 neurohacks en la teva estratègia avui mateix.

(Ponència en castellà)
Una nueva imagen 100% Desigual.
Seguint amb el pla de transformació que Desigual va començar el 2015, en un exercici de lògica sense precedents, la marca ha donat la volta al seu logo per retre veritable homenatge al que és, i fer 100% honor al seu nom.

(Ponència en català)
El mal negocio del estereotipo.
Durant dècades, la publicitat ha replicat rols socials basats en estereotips religiosos, racials, físics, de classe, polítics i especialment de gènere. Quins serien els avantatges perquè una marca optés per una comunicació lliure d'estereotips? Es pot entendre com una oportunitat de negoci el fet que la comunicació reflecteixi una societat més semblant a la que vivim?

(Ponència en castellà)
BRANDED PODCAST: Cuando las marcas quieren ser escuchadas.
Els podcasts estan en auge, i Espanya és un dels països, d’Europa i del món, on més creix la seva oferta i demanda. Les marques ja estan percebent aquesta explosió i s'estan llançant a el món dels branded-podcast o podcast de marca. En aquesta ponència veurem de quina manera el branded-podcast complementa l'estratègia de continguts, crea fidelització d’una forma molt diferent a com ho fan altres mitjans, va directament a l’oïda dels clients, i és un format en plena efervescència que es pot compaginar amb altres activitats.

(Ponència en castellà)
De Zombi a Zeta: Cómo tender puentes entre las marcas tradicionales y la Generación Z.
La necessitat d’adaptació de les marques “de tota la vida” a les noves tendències liderades per la Generació Z és un gran repte en l’actualitat. Un repte que es converteix en una obligació si aquestes volen ser rellevants; entenent un context i una cultura d’una generació molt jove. Descobrirem amb un cas real i pràctic com una marca coneguda es va atrevir a mirar cap el que ha de venir i fer front als reptes de connexió amb la generació del futur.

(Ponència en castellà)
Álvaro Justribó
Cofundador i Customer Relationships Manager a Mazinn
INFORMACIÓ
Lisardo Mendo
Director creatiu d'Odos Visual Merchandising i Director de BCN Retail School
INFORMACIÓ
De Zombi a Zeta: Cómo tender puentes entre las marcas tradicionales y la Generación Z.
La necessitat d’adaptació de les marques “de tota la vida” a les noves tendències liderades per la Generació Z és un gran repte en l’actualitat. Un repte que es converteix en una obligació si aquestes volen ser rellevants; entenent un context i una cultura d’una generació molt jove. Descobrirem amb un cas real i pràctic com una marca coneguda es va atrevir a mirar cap el que ha de venir i fer front als reptes de connexió amb la generació del futur.

(Ponència en castellà)
La fórmula del branding en retail.
La construcció de la marca en el retail no es construeix com en altres sectors. Aquí és necessària l'aplicació de la fórmula ‘+++’. Descobrirem aquesta fórmula a partir d'un cas pràctic, recorrent tot el procés: des de la definició de l'estratègia fins a la implantació.

(Ponència en castellà)
Toni Segarra
Director creatiu i soci fundador d’Alegre Roca
INFORMACIÓ
Liberar el talento.
En un món en transformació profunda i urgent, la necessitat de talent és, com sempre ha estat en etapes com aquesta, imperiosa. Però la majoria de les estructures existents s'han convertit en espais estrets i rígids que impedeixen que el talent s'expressi. És urgent alliberar-lo.

(Ponència en castellà)
Èlia Guardiola
CEO de Serendipia by Èlia Guardiola. Referent internacional en màrqueting emocional i storytelling
INFORMACIÓ
Storytelling. Comunicar a través de las historias para mejorar el branding de tu marca.
Les històries enganxen, fan que l'usuari se senti identificat, emocionen, motiven, i venen. En aquesta conferència descobrirem com d'important és comunicar a través de les històries, els punts claus per crear l’storytelling de la nostra marca personal i corporativa, i com passar de l'storytelling a l'storyexperience. Benvinguts a l'Era de la Humanització, l'Era Emocional.

(Ponència en castellà)
Jordi Urbea
Senior Vice President d'Ogilvy Spain i CEO d'Ogilvy Barcelona
INFORMACIÓ
Sexy Little Numbers: El poder de les dades per a transformar les marques.
El màrqueting i la publicitat del segle XXI ja no van de targets, sinó d'impactar de forma personalitzada i diferent, en el moment i lloc adequat, a cadascun dels consumidors o potencials clients. En aquesta ponència descobrirem, amb casos reals, quin és el poder de les dades per a poder transformar negocis.

(Ponència en català)
Oriol Villar
Director creatiu
INFORMACIÓ
L'Ànima de les Marques.
(Ponència en Català) A través d’una proposta rellevant, la direcció creativa pot ajudar una marca a establir una connexió emocional amb el públic, que garanteixi una relació justa i duradora. En aquesta conferència descobrirem com aconseguir-ho, de la mà d’un dels directors creatius més reconeguts del nostre país.

(Ponència en català)
Fernando Beltrán
Expert en naming. Fundador i Director creatiu de El Nombre de las Cosas
INFORMACIÓ
EL NOMBRE DE LAS COSAS. CUANDO EL NOMBRE MARCA LA DIFERENCIA.
Per designar una empresa s'ha de partir de zero i examinar tots i cadascun dels factors que incideixen en la mateixa: des d'un coneixement exhaustiu del camp de joc comercial i social, fins al lèxic, la semàntica o la poètica de les paraules que constitueixen la base d'aquesta professió. El poeta, empresari i pare de noms com Opencor, Rastreator, Aliada o Amena, Fernando Beltrán, ens descobrirà la importància del naming per a les marques.

(Ponència en castellà)
Raquel Fructos
CEO de The Smart Bubble
INFORMACIÓ
Neurobranding para las marcas sexies del futuro.
Descobreix com el cervell interpreta una marca. Aprèn com enamorar la teva audiència. Aconsegueix crear l'efecte ‘wow’ amb la teva marca. Aplica 10 neurohacks en la teva estratègia avui mateix.

(Ponència en castellà)
Guillem Gallego
Chief Marketing Officer de Desigual
INFORMACIÓ
Una nueva imagen 100% Desigual.
Seguint amb el pla de transformació que Desigual va començar el 2015, en un exercici de lògica sense precedents, la marca ha donat la volta al seu logo per retre veritable homenatge al que és, i fer 100% honor al seu nom.

(Ponència en català)
Kirsten Haack
Head of Business a Rosàs
INFORMACIÓ
El mal negocio del estereotipo.
Durant dècades, la publicitat ha replicat rols socials basats en estereotips religiosos, racials, físics, de classe, polítics i especialment de gènere. Quins serien els avantatges perquè una marca optés per una comunicació lliure d'estereotips? Es pot entendre com una oportunitat de negoci el fet que la comunicació reflecteixi una societat més semblant a la que vivim?

(Ponència en castellà)
María Jesús Espinosa de los Monteros
Directora de Podium Podcast i Podium Studios
INFORMACIÓ
BRANDED PODCAST: Cuando las marcas quieren ser escuchadas.
Els podcasts estan en auge, i Espanya és un dels països, d’Europa i del món, on més creix la seva oferta i demanda. Les marques ja estan percebent aquesta explosió i s'estan llançant a el món dels branded-podcast o podcast de marca. En aquesta ponència veurem de quina manera el branded-podcast complementa l'estratègia de continguts, crea fidelització d’una forma molt diferent a com ho fan altres mitjans, va directament a l’oïda dels clients, i és un format en plena efervescència que es pot compaginar amb altres activitats.

(Ponència en castellà)
Adrián Ballester
Cofundador i Community & Brand Manager a Mazinn
INFORMACIÓ
De Zombi a Zeta: Cómo tender puentes entre las marcas tradicionales y la Generación Z.
La necessitat d’adaptació de les marques “de tota la vida” a les noves tendències liderades per la Generació Z és un gran repte en l’actualitat. Un repte que es converteix en una obligació si aquestes volen ser rellevants; entenent un context i una cultura d’una generació molt jove. Descobrirem amb un cas real i pràctic com una marca coneguda es va atrevir a mirar cap el que ha de venir i fer front als reptes de connexió amb la generació del futur.

(Ponència en castellà)
Álvaro Justribó
Cofundador i Customer Relationships Manager a Mazinn
INFORMACIÓ
De Zombi a Zeta: Cómo tender puentes entre las marcas tradicionales y la Generación Z.
La necessitat d’adaptació de les marques “de tota la vida” a les noves tendències liderades per la Generació Z és un gran repte en l’actualitat. Un repte que es converteix en una obligació si aquestes volen ser rellevants; entenent un context i una cultura d’una generació molt jove. Descobrirem amb un cas real i pràctic com una marca coneguda es va atrevir a mirar cap el que ha de venir i fer front als reptes de connexió amb la generació del futur.

(Ponència en castellà)
Lisardo Mendo
Director creatiu d'Odos Visual Merchandising i Director de BCN Retail School
INFORMACIÓ
La fórmula del branding en retail.
La construcció de la marca en el retail no es construeix com en altres sectors. Aquí és necessària l'aplicació de la fórmula ‘+++’. Descobrirem aquesta fórmula a partir d'un cas pràctic, recorrent tot el procés: des de la definició de l'estratègia fins a la implantació.

(Ponència en castellà)

Si tens dubtes, contacta amb nosaltres